آموزش

آموزش

این وبلاگ جهت بلند بردن ارتقای فهم ودانش شما کاربران عزیز میباشد
آموزش

آموزش

این وبلاگ جهت بلند بردن ارتقای فهم ودانش شما کاربران عزیز میباشد

اگر اکانت فیسبوک شما هک شد، چکار کنید؟


اگر اکانت فیسبوک شما هک شد، چکار کنید؟



https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtMuTJO3LBznylA3Vymic35H53rwWp9AGB5Q4uLLzrs5irz5UD


اگر اکانت فیس بوک شما توسط شخص دیگری هک شد و شما نتوانستید به پروفایل خود


دسترسی داشته باشید مراحل زیر را برای تعیین رمز و پس گرفتن اکانت خود طی کنید:


ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked شوید



4

 


سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.سپس شما باید مراحل شناسایی که در روش بازیابی اکانتی که پسورد آن فراموش شده توضیح داده ایم را طی کنید،تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

پس از انجام مراحل شناسایی،شما باید پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد و سپس بر روی دکمه continue (ادامه) کلیک کنید.


در صفحه بعد فیس بوک ایمیلی را که قرار است کد فعال سازی برای آن بفرستد را به صورت کوتاه شده نمایش میدهید،برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.


در صفحه بعد شما باید کد فعال سازی که فیس بوک به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر Password Reset Code وارد کنید،برای دریافت کد فعال سازی به Inbox ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال نمود است را باز و کد فعال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.


پس از وارد نمودن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.


در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین و بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک کنید.


در این صفحه شما باید یک پسورد نهایی و جدید برای دسترسی به پروفایلتان تعیین کنید.پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه Submit کلیک کنید.


در ۲ صفحه بعدی نیز بر روی دکمه continue کلیک کنید.


حال اکانت شما از حالت قفل و هک خارج شده است و شما آنرا در اختیار دارید،در مرحله پایانی فقط کافیست یک سوال امنیتی برای ایجاد امنیت بیشتر پروفایل خودتان تعیین و بر روی دکمه Submit کنید.(سوالهای امنیتی در هر سرویسی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید)


در آخر فیس بوک اطلاعات آپدیت شده اکانت شما را نمایش میدهد،اکنون میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.


خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) که قبلا آنرا معرفی نموده ایم به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید.


همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد در اختیار داشتن ایمیل آدرس و اطلاعاتی که شما بر طبق آنها در فیس بوک ثبت نام کرده اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما است.

،